onsdag 8 maj 2013

Spa

Var som sagt på spa-kväll igår. Så skönt! Ansiktsmask,fotbad,rakning av benen och massa skratt. 

Fortsätter i övermorgon med lustparty. Kommer bli mycket fnitter haha. 
Finland-Ryssland ska kollas då också. Där tar det stopp tror jag,men redan ikväll kommer det bli svettigt när vi möter USA. 
Problemet är hur vi ska slippa till Kaabi sedan,men det lär ordna sig. Taxi finns ju i värsta fall. Eller så stjäl vi några rullatorer från åldringarna här i byn :D


Förbannat fint väder idag,ska nog gå ut med Elias nu småningom. Sedan kör jag honom till pappas. Får hämta bultarna till mina ringar då också,haha jag har ju vinterringar på fortfarande. Ska tala snällt med min bror ikväll,så kanske han byter :P


Sökte jobb igår också. Ansökte till 4 platser,så får hoppas det nappar! 

Talade nyss med Benjamins pappa. Benjamin var till läkaren nu imorse. Ska fortsätta med ögondroppor 2 veckor till,sedan ska det bytas till någon medicin som ska tas oralt. 
Till hösten ska han på pricktest. 

Äh,nu får man väl aktivera sig.. 

Ojämnt klippt son :P





Inga kommentarer: