lördag 11 maj 2013

Kuuuwl

Vilken kväll igår! Hade superkul på partyt,mycket skratt,snusk osv.. Som det ska va ;)
Skulle se hockey-matchen också men tv:n var helt störd,så vi satt på med Nina till Kaabi istället. Fick ju se större delen av sista perioden iaf. Fick köpa snabblim också haha,mina skor gick sönder :P

Blev den lokala puben runt 11 kanske,rätt mycket folk och nya bekantskaper fick jag ;)
Kom mig hem med taxi,stackarn fick stanna en gång så jag inte skulle spy i bilen.. Hyi! 
Dog på soffan en stund,men kvicknade till och gick slutligen och sova runt 7 imorse. Gud. 

Min sminkväska är försvunnen. Great,dit for mitt mary kay puder. Nå,kanske den hittas!

Idag har jag kollat hockey vid mammas. Min hund,Freya,är spårlöst försvunnen :( Skulle ju vilja veta vad som hänt!


På G. Syrran,Maana,Melissa

Gud :D

Hahahah :P

Var på en promenix idag,och hittade dessa. Vad sjutton är det? Har aldrig sett förut!

Nu blir det dusch,sedan soffan!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Hahaha..vilken snuskbild du har av oss :D

Johanna sa...

Ja sir lite kåt ut :D