måndag 27 maj 2013

Result of

..boredom.. 
Elias snoozar,det småregnar ute,så vad passar då bättre än sånhär shit? 

Vad var det senaste du sa högt? - "Elias nu ska vi fa tota"
Vad vill du göra i framtiden? - Ha ett jobb,bo i ett hus..?
Vad skulle du aldrig kunna göra? - Göra mina barn illa.
Vad är du rädd för just nu? - Inget just nu.
Har du skärt dig någon gång? - Ja,i tonåren.
Din sexuella läggning? - Hetero,kanske bisexuell i fyllan :D
Favoritsnacksen till fredagsmyset? - Popcorn!
Bästa filmen du någonsin sett? - Oh,finns många. Schindler's list,Gladiator,sagan om ringen trilogin,walk the line...

Den bästa låten du någonsin hört? - Varierar brutalt.  Men Slipknot-Snuff är fin!
Vad för användarnamn brukar du använda? - Johannalainen,Djouhanna?
Den bästa boken du någonsin läst? - "Trasig"
Är du en känslig person? - Väldigt.
Vem skulle du vilja ha bättre kontakt med? - Hmm,kommer inte på.
Den finaste komplimangen du kan tänka dig? - No idea
Vem vill du aldrig förlora? - Mina barn ofc!
Har du varit kär på riktigt? - Ja.
Är sex viktigt i ett förhållande? - Enligt mig ja.
Är du en kreativ person? - Det kan man säga :)
Vad gillar du att göra? - Pyssla,rita,kolla filmer
En musikgenre du inte står ut med? - Klassiskt
En filmgenre du hatar? - Musikal
Vad står det i ditt senaste skickade sms? - "hejåhopp :P"
Har du instagram? - Nej.
Vem kramade du senast? - Elias
Vilken artist/band lyssnar du mest på för tillfället? - Dead by April
Senaste komplimangen du fick? - HAHA,tror jag inte vågar skriva det här :D
Din naturliga hårfärg? - Guldblond
Vilken hårfärg har du nu? - En enda röra,ljusbrunt-blont
Sminkar du dig varje dag? - Oftast
Något du älskar -Villaliv?
Vad har du på dig just nu? - Svarta byxor,gul topp
vad har du gjort idag? - Absolut ingenting. Fört Benjamin till dagis.
Hur många har du varit tillsammans med? - 2
Är du blyg? - Jepp.
Vad rör du vid om du sträcker ut din vänstra arm? - Min keps,väggen.
Hur många kuddar har du på din säng? -2
Senaste du åt? - Har inte ätit något än :P
Senaste du drack? - Kaffe
När såg du senast din Mamma? - i förrgår
Vem ringde dig senast? - Daniel
Vem ringde du senast? - ovanstående
sett en död människa? -  Flera.








Ska nog ta mig samman och börja med mitt lilla projekt.. 

Ska slipa och måla denna lilla skit. Sedan något motiv :) 



Inga kommentarer: