torsdag 16 maj 2013

Wtf?

Är det minsta man kan säga. Gick i säng senare än vanligt igår,fastnade framför en film igen. Elias var vaken klo. 03,och yrade. Han var kokhet. Somnade iaf om,och vaknade nästa gång (hör och fucking häpna) 14:41!!
Elias låg bredvid mig,och hade nyss vaknat. Dörren var stängd,så han hade heller inte alls varit uppe utan att jag hört. Trodde telefonen hade fått något värre fel och visat fel tid,men nej. Ringde tillochmed till mamma och frågade vad klockan var haha!
Bara att ställa sig iväg och hämta Benjamin då. Jag som skulle städa idag,hmpf. Kan ju tillägga att Elias verkat hängig,och febrig.
Jag mår annars anus,som jag skulle vara i en bubbla. Hör ingenting,surrar i skallen,glansiga ögon,feber..

Har nyss svettats till Fin-Svk matchen,och det gick ju vägen = Slovakien skickades hem!
Barnen är lagda i säng,och jag ska bara chilla. Lycka till att få sömn inatt liksom.

Min bil kan jag inte använda längre,vågar inte. Har en stund varit något extraljud,typ som en helikopter hah,och idag när jag skulle från Sale i Jeppo så började akku-lampan lysa,samt att styrningen var jävligt tung.
Pappa kollade och det verkar vara nåt löst. Fattar ju noll på såntdär,enda jag vet är att om vi kör den till verkstad så kan jag ju räkna med att vara utan bil i 2 veckor = otänkbart!
Så ska ha syrrans karl att ta sig en titt imorgon.
Jag får låna mammas bil till diabetessköterskan imorgon.

 
 
 
at mammas


Annars en sida jag såg igår :  http://trettiotreanledningar.com/


Puss och hej. Huoh dihä karan ;)

Inga kommentarer: