onsdag 29 maj 2013

Flugmassaker

Sweet Jesus vilken mängd flugor här inne! Och såklart äger jag inte ens en ynka flug"smälla". Fick ta till tidningen,och av den var det inte mycket kvar när jag var klar. Får handla hem flugpapper och Raid imorgon. 
Satt säkert 2-3 timmar vid mammas och målade. Pallen jag visade i ett föregående inlägg blev ju så ful,så jag slipade bort motivet och målade om. Kanske jag har tålamod trots allt? Eller bara inget liv..

Blev först totalgrillad i solen,sedan mat till myggorna,men jag är nöjd med vad jag åstadkommit :) 

Nu har Elias badat,och ska läggas i säng. Imorgon ska vi städa,sedan efter Benjamin.. På Fredag blir det tandhygienisten från morgonen för Elias,sedan dejt hos Melissa :) 


Mörkhyad Filifjonka? Nå,Benjamin lär gilla den ändå :P

Så fin!


Inga kommentarer: