söndag 26 maj 2013

Helgen & gimme!

Söndag,nice väder. Tror seriously att detta är den sommar vi kommer ha,resten kommer regna bort. Så man ska väl njuta nu.
Var som sagt ut i Fredags,ganska mycket folk,ryssar mestadels! 
Riktigt kul kväll,trots lite drama på torget efter 02.00 med ambulans osv.. MEN,jag var inte inblandad på något vis för en gångs skull :D

Gick ju i säng redan 04 så det var rekord! 

Var inte ens bakis igår,bara lite seg. Var till mammas och till villan och badade tunna med lillsyrran :) 

Nu skulle jag behöva ta tag i dammsugaren,men det lustar inte.. Ingen större vits eftersom mina kära små vandaler kommer hem idag. 

Surfat runt på Ed Hardy,och jag vill SÅ beställa ett par skor,men njaaaa... 122 € för ett par vinterskor känns lite dyrt :P 

Bidrag tas emot dock :D


På tal om youghurt,varför är det en massa karlar som skriver till mig? Bara snusk? :P

Petri,Matti och Olli funderar

Rutsch



Give me?

Inga kommentarer: