torsdag 5 mars 2015

168.

Hejsan hoppsan. Torsdag idag. Elias har mirakulöst tillfrisknat från gårdagens engångs-spyande. Han har varit precis som vanligt nu. Märkligt. Får hoppas att vi hålls friska till Söndag,för då har ju Elias och Filip gemensamt födelsedagskalas. 

Låg och läste igår som vanligt,men kunde fan inte hålla ögonen öppna,fast boken var intressant. Struntade tillochmed i att kolla Supernatural,och då är det usligt kan jag säga er. Fattar inte vad som felas mig. Somnade kvart över 10. 

Fick igårkväll en påse av bästa Nina. Har gått med i hennes Avon-team! Så är det någon som är intresserad av att beställa,så har jag kataloger! Fick några presenter av henne också,som gjorde mig så glad! Tack Nina! Ännu bättre blev feelisen när pappa ringde. Han lät mycket piggare,och slipper troligen hem senast imorgon. 

Hakade på utmaningen som snurrar på Finlandssvenska bloggare på FB,att gå igenom klädskåpet och räkna plaggen. Huhhu. Jag har 168 plagg kläder,och då räknades inte underkläder,strumpor,ytterkläder,samt de jag har tvättat. 168 plagg och jag har INGET ATT TA PÅ MIG! 

Ska nog hoppa i duschen nu,sedan måste vi till Kaabi och handla lite. 




Bajs. 



Inga kommentarer: