fredag 20 mars 2015

Mamma,mamma,MAMMAAAA!

Jag drivs till vansinne (värre än jag redan är). Vill riva bort allt hår jag har på knoppen. Alltså skulle verkligen behöva spela in ett band där jag säger "Ja Elias,mmm,jodå,nej,ja,okej" åt Elias. 
Hela dagen har det varit "Mamma,mamma,MAMMA!" Och när jag väl säger "ja",så kommer det "ingenting". Kul,EN gång,men när han inte kan vara tyst en minut så blir jag så trött i huvudet. Svarar ja inte,så blir det ännu värre,och han gallskriker.
Han har babblat så mycket så han är allt hes. 

Ännu bättre blev det ju när båda kidsen var uppe redan 05. 

Nåja,fick ju skurat lyan,samt handlat lite mat,och besökt bibban. 
Ska snart hämta Benjamin,och sedan vettefan. Är så trött. Lite väl mycket gnäll de senaste dagarna,jag vet,men är så otroligt trött så jag orkar inte ens låtsas. Mammalivet är inte alltid en dans på rosor. 

Imorgon blir det iaf Jeremys 6-årskalas! 



Sexyyy städ-outfit or what?!
En liten vän kröp fram igår. Fyfan. 


Inga kommentarer: