måndag 9 mars 2015

Vackert


Bloody Monday. Nåja,för mig spelar det ingen roll vilken dag det är. 

Hade ju ett litet kalas för Elias och Filip igår. Elias fick fina grejer,massa fordon,som han ju är mest intresserad av! 

Efter kalasandet kom jag på att heyyy,det skulle smaka med grillkorv! Stenfrusen korv,samt fuktig ved ledde till att vi tillsist fick grilla korvarna i gasgrillen. Haha,storsyrran och jag är ju båda scouter,men fan det började inte brinna fast vi höll på säkert 1 timme. Amatörer. 

Idag har jag städat lyan,sällan huh? Ska hämta Elias klo 15,sen far vi nog till pappas på en kaffe. 

Skulle seriöst vilja till Haparanda. Dels för Ikea,och dels för att äta på max. Man får ju tydligen muminglas med barnmåltiderna. Måste ju bara ha,fast jag så måste köpa två barnmåltider för att bli mätt! :P 




Vårtecken. 

Fabian njuter av solen. 

Pimp my tvättmaskin. Ojämt och bra ;) 

GIMME

Inga kommentarer: