torsdag 26 mars 2015

Födelsedag & tapetbitar

Fyllde ju år igår,hela 27 år. *Klimakteriet smyger sig på*. Känner mig gammal i kroppen,men inte i skallen haha.

Var till bibban igår,läser ju så otroligt mycket böcker här i hyddan. Köpte två böcker för hela 1€ styck,så nu skulle jag behöva nya penslar och färger! 

Hämtade sen hem kidsen,och vidare till mammas. Jessica kom en sväng,och jag fick världens sötaste gardiner i present! Fick en skylt,och en sjukt skön filt av mamma.
Vidare till pappas där det serverades glass och kaka. Fick pengar,en narciss samt mitt nya favorit"godis". 

En riktigt bra födelsedag!

Fick tapetbitar som blivit över av en vän,så nu ska här pysslas! ;) 
Senare idag tror jag att jag och Elias sticker iväg till villan och grillar korv!






Gårdagens pyssel

IIIH :D

Inga kommentarer: