söndag 22 mars 2015

Angst och kap.

Huoh,Söndag. Skitväder så gott som hela dagen,kul med snö när man liksom väntar att våren ska börja på riktigt!?
Har storstädat idag,och fick tillochmed Benjamin att städa sitt rum. Han blev så eld och lågor så han dammsög Elias rum,och torkade av bänkarna i köket. Plötsligt händer det eller vad brukar man säga.

Ny vecka på gång. Imorgon är det fullt program. Fick reda på att Elias troligen ska få vaccin imorgon. Nåja,tror det är värst för mig haha. Det går nog bra. 

Imorgonkväll är det tänkt att jag och syrran ska till Vexala och hälsa på Jannika :) Kommer ju bli så bebissjuk,de har ju Moa som typ är en månad gammal. Ack!

Sist men inte minst,så vann jag en budgivning på Huuto.net idag. Arabia tallrikar + koppar. Bjöd ju inte direkt på dem,utan på muminmuggen som medföljer :D 16€ är inte så dyrt för den muggen. 

Ska nog kolla supernatural nu,sen läsa,för kommer somna direkt jag lägger mig ner. 


Hej!


Kommer snart hem till mig,intakta ska vi hoppas!


Ångesten kommer här,jag har blivit fetare :D

Inga kommentarer: