tisdag 24 mars 2015

Omotiverad.

Tyst har det varit här,så gott som. Är inte det minsta motiverad,och är så sjukt trött på dagarna och kvällarna. Ingen skillnad fast jag sover 9 h per natt,ändå likadant. Vitaminbrist är det inte åtm. 
Min hand har blivit sämre igen. Lillfingret som svider och kliar. Kanske skulle plinga till Vasa och se hur länge det kan ta innan jag får en tid. 

Var som skrivet till råddan med Elias igår. Gick väldigt bra kan jag säga! De olika testerna gick bra,fast han blev otålig ibland,men han kunde räkna,säga färgerna,bygga osv. "Tanten" sa att han har ett välutvecklat tal,så det är ju super! 
Lång är han också,hela 109cm & 20 kg. Vaccinsprutan gick också bra,lite "Aj aj" så var det över. Skönt. 

Igårkväll hälsade vi då på syrrans vän,samt hennes familj. Jag fick hålla i deras Moa,och gud vad liten! Tänk att man själv haft så små :) Helt otroligt söt!

Nu är Elias lagd i säng,så ska slänga mig och börja på en ny bok. 

Adios. 




Inga kommentarer: