tisdag 31 mars 2015

Överraskning-one good,one bad.

Goodmorning Vietnaaaam. Motivationen är väldigt hög,or not. Räcker ju bara med att man tittar ut så vill man bara gå och lägga sig igen. Har kommit en hel del snö,och det känns ju jättelajbans. 
Kidsen är på sina respektive ställen,fick nog ha tungan rätt i mun när jag körde Elias till dagis. Plogbilarna har som vanligt lyst med sin frånvaro. 

Anyway,har hinkat i mig massa kaffe,läst diverse bloggar,ritat,babblat i telefonen osv redan idag. 
Ska på möte nästa vecka angående min praktik,så får se då när jag får börja! 

Fick en trevlig överraskning igår,kära Nina som varit i farten igen! :) Fick ett sött smyckeset. Tusen tack! 

Sådär annars tänkte jag inte göra mycket idag,läsa mest,kanske pyssla lite. Ska göra egna påskägg med kidsen ikväll är det tänkt,med hjälp av ballonger,tidningspapper och tapetklister. 


Well,ha en bra dag!



Elias visar GLATT upp sina nya kläder haha

1 kommentar:

Ninozia sa...

Varsågod :D Roligt att ha lite tävlingar i teamet ^^