tisdag 8 september 2015

Feber.

Tisdag,och jag kände redan imorse att det var något som inte stämde. Jag var otroligt trött,dåsig i huvudet,kroppen värkte osv.. Men for ändå till skolan. Gick igenom växtnäringsämnen på förmiddagen,och eftermiddagen blev det att vara ute. Brr,kallt och blåstigt som tusan! Böt olja,tändstift och kollade filter på 2 jordfräsar. Så nu ska jag då kunna det :P

Var in till HongKong i Vasa före jag åkte hem,och inhandlade arbetsbyxor,samt nåt annat smått. 

Sen hem,hämta Elias,och konstatera att jag har feber. Så,där tog min skolvecka slut. Nå,får sitta med filten runt mig och nöta in busk-namn och knåpa lite med Herbariumet. 


Ajöö. 





2 kommentarer:

piff sa...

voi herregud vilken selfie foto du är ju så otroligt snygg och man blir ju mål lös med mindre!

Johanna sa...

Hehe,tack! :)