onsdag 9 september 2015

Krämpor.

Nå,kanske inte kul att marra hela tiden,men gaaah vad less jag är! Känner mig som en 80-åring. Har ju nämnt min feber,som jag nu haft varje kväll i 1 vecka. Idag har jag haft feber hela dagen. 
Imorse tänkte jag inte komma mig upp ur sängen. Kanske jag inte har nämnt det här,men jag har sen ca 1 månad tillbaka haft värk (känns som träningsvärk) i benen. 
Har inte tänkt så mycket på det,utan trott att jag sovit i någon märklig ställning eller så. Det brukar gå över när jag börjar röra på mig. Men icke idag. Fick knappt på mig kläder,gick som en jävla anka,och ropade till direkt jag rörde mig. Paaaaiiin. 

Så,jag plingade till doktorn. Men,hon kunde inte göra desto mera,utan imorgon ska jag till labben och tömmas på ännu mera blod. 
Hypokondriker som jag ju är,så har jag ju fantiserat ihop en hel massa : Jag har Borrelia (prov SKA faktiskt tas),Reumatism eller Artros eller fan och hans moster.. 

Äh,det visar sig,får hoppas att det är något som jag kan bli av med iallafall. 


Anyway,inget nytt under solen,jämna plågor. Sagorna är lästa,och killarna är i säng. Imorgon blir det labben,sen kanske (om jag kan gå) loppis i Jeppis. 

Ska tända lite ljus,lägga mig under filten ,och kolla Supernatural nu. 

Bye.




Inga kommentarer: