måndag 21 september 2015

Skola,loppis & Avon!

Tjolabaloo! Måndag,och en bra sådan. Enda negativa är min förbannade käft. Värker,och spänner och "packar" på konstant. Äter värkmedicin som godis,och det är ju knappast bra. Provat kontakta privattandläkare,men no answer. Får nog hänga på tråden helahalva morgondagen,för såhär kan jag inte ha det.
Visdomständerna ska bort,och så lär jag ju ha 100 hål.

Nog om det. Idag har vi traskat på på skolområdet och samlat mera kvistar. Tent på dem på Måndag,och det kommer skita sig totalt. 
Fick också samla massa ogräs,så nu fick jag några jag saknade till Herbariumet.

Efteråt så stack jag in till stan för att träffa Nina. Gick snabbt igenom Adam & Ewa loppiset,samt att jag fick mina Avon-produkter. Fyndade några pysselböcker,två spel till kidsen osv. Nöjd.

Ska brotta Elias i säng nu,sen vettefan.

Adios.









Inga kommentarer: