lördag 19 september 2015

Ut i skog & mark.

Tjenix. Lördagkväll = ännu en helg snart till ända. Har haft kidsen denna helg,så det har varit lugnt. Hade R här igår,och vi chillade och kollade film. 

Idag var vi till villan. Blåste så förbannat,så fick grilla korv inomhus. Var och samlade på mig en massa alkottar,till ett projekt jag har på G! Väntar att lönnlöven ska bli röda/orangea/gula nu så jag får fixa ihop en krans!
Vi klättrade upp på berget,som finns nära villan,och fotograferade all sorts växter. Jag är helt imponerad av den mängd mossa som finns där,sweet jesus. Naturen är ju helt fantastisk,när man verkligen tar sig tid att titta sig omkring. 

Sagorna är lästa,och kidsen är i säng. Blir kanske att skriva klart ett skolarbete,om jag orkar. Sen Supernatural,och sen den efterlängtade sängen! 


Tjolahej!











Inga kommentarer: