söndag 20 september 2015

Söndagslistan!

Hänger på och gör söndagslistan jag hittade inne hos Sandra

1. Vilket tuggummi brukar du köpa?
Brukar inte tugga tuggummi,men har faktiskt inhandlat sålänge jag jobbade på ålderdomshemmet,och då var det nikotintuggummi haha. 

2. Vad har du alltid i kylen?
Mjölk,smör,ägg,youghurt.

3. Kex eller chex?
Kex,eller chieeeeeeex. 

4. Har du mjölk i kaffet?
Alltid,men finns det verkligen inte en droppe mjölk så duger det med svart. 
5. Apple eller Android?
Android.

6. Spolar du av tandborste före eller efter du har på tandkrämen?
Först vatten,sen tandkräm,sen vatten igen. 

7. Vilket håll står du i i duschen?
Står med ryggen FRÅN duschen.

8. Knyckar eller viker du toalettpappret?
Viker. 

9. Hur brukar du tillbringa din tid när du åker kollektivt?
Åker oerhört sällan kollektivt numera. 

10. Gång eller fönsterplats?
Fönsterplats.

11. Stressad eller lugn?
Just nu så är jag nog lite stressad,mycket skolarbeten.

12. Tålmodig eller otålig?
Jag är nog grymt otålig. 

13. Planerare eller impulsare?
Jag är nog världens planerare,har alltid varit. Ända sen jag var liten skulle jag veta (om vi skulle nånstans) VART vi ska,NÄR och HUR. Får panik om något kommer hastigt på!

14. Uppklädd eller nerklädd?
Kul att klä upp sig någon gång,men jag är nog en "sunk-mama".

15. Västkusten eller östkusten?
Västkusten.

16. Sover du med dörren öppen eller stängd?
Lite öppen,Aaron sover ju med mig.

17. Vilken sida sover du på?
KOnstigt nog ut mot fönstret,fast väggsidan är tom oftast. Och oftast på höger sida av kroppen.

18. Vilken är din ”fotomin”?
Ser alltid ut som en anka,munnen hålls fan inte normal. Och den ena kinden blir alltid en bulle.


19. Musik eller böcker?
Böcker måste jag säga. Men,såklart lyssnar jag på musik i bilen. 

20. Sms eller email?
Sms

21. Sött eller salt?
Beror på,oftast salt.

22. Kan du nå näsan med tungan?
Ohyes.

23. Tror du på spöken?
Vilken svår fråga egentligen.. Hmm.. Ja? Jag har inte sett något,men hur förklarar man alla bilder som påstås visa andar,spöken? Ah,jag vet inte.

24. Tror du på aliens?
Hmm,kanske inte direkt aliens,men liv på andra planeter så JO. Kanske en liten mask på Mars?

25. Vad händer efter döden?
Okej,nu blir jag stämplad som knäpp,värre än vanligt men. Jag tror att man går vidare här på jorden,bland de levande. Tror inte på någon himmel eller Gud eller sånt. 

Inga kommentarer: