onsdag 2 september 2015

Nemen sidu bara.

Hej åhåå. Onsdag idag,och för mig är det nu långledigt,på Måndag till skolan pånytt!
Idag har vi haft lite maskinlära,gått igenom olika redskap och maskiner. Sen rensade vi ogräs,och några fick provköra typ en truck? Kanske blir min tur nästa vecka,då ska vi även köra traktor. 

Fick en distansuppgift också,att göra ett herbarium. Jag startade redan idag,och samlade massa olika ogräs,som nu ligger i press. Finns ju en hel del,ettåriga och fleråriga. 
Jag blir ju helt i extas när jag får pyssla på! 

Konstaterade att jag håller på att bli sjuk. Var snorig imorse,och nu har jag stegring,och mår allmänt BLÄ. Troligen därför jag har ont i hela kroppen,eller så är det från allt detta körande.

Imorgon ska jag med Elias till tandläkaren,och sen sticker vi till Jeppis.


Adjökeeen.



Inga kommentarer: