onsdag 9 september 2015

Eeh,en lista.





1. Var är din mobiltelefon?
-Bredvid mig.. 
2. Var är din andra hälft?
-Har ingen ;) 
3. Ditt hår?
Är uppsatt i en slarvig knut,ska strax hoppa i duschen. 
4. Ditt humör?
Orolig? 
5. Din dagsplan?
Besöka doktorn klo 12. Hämta Benjamin,besöka bibban,hämta Elias,sen hem. 
6. Det bästa du vet?
Filmkväll med tända ljus,en mysig filt,popcorn!
7. Din dröm i natt?
Inget jag minns,men vaknade helt svettig. 
8. Ditt livsmål?
Överleva? Haha,nej.. Eehm,ha ett heltidsjobb typ i en blombutik,presentaffär? Köpa ett hus som jag får inreda från grunden. Ett barn till? Drömma kan man ju!
9. Rummet du är i?
Köket,är stökigt som tusan. 
10. Din hobby?
All sorts pyssel,allt från att renovera en möbel,göra egna tavlor,virka,scrapbooking osv.. 
11. Din skräck?
Att jag ska bli sjuk,liksom dödligt sjuk. Eller att mina barn ska få någon dödlig sjukdom.. 
12. Var vill du vara om sex år?
Jaaa-a,vilken svår fråga. Helst bo i ett EGET hus,ha 3 barn,en karl och ett jobb!
13. Var var du igår kväll?
Hos mamma,här hemma. 
14. Vad är du inte?
Ehm,jag är inte en som låter sig trampas på,inte heller en som drar sig för att säga exakt vad jag tycker.
15. En sak du önskar dig?
Att jag och min familj ska få vara friska.
16. Var växte du upp?
Här i Hirvlax. Byfåne!
17. Det senaste du gjorde?
Ringde hvc.
18. Dina kläder?
Jeans och en lång finstickad tröja. 
19. Din tv?
Är bra att ha? Nå,tv:n fick jag av brorsan när han köpte ny. 
20. Din dator?
Är gammal,knappar saknas lite här och där,men den funkar. 
21. Din bästa ägodel?
Bilen? Telefonen? Datorn?
22. Saknar någon?
Det kan ju hända. 
23. Din bil?
Är gammal,men den tar mig från punkt A till punkt B än sålänge. 
24. Något du inte har på dig?
Jeans med hög midja!
25. Favoritaffär?
H&M,Lindex.. På nätet är det nog Colore eller Quriosa
26. Din sommar?
Var lugn och skön. 
27. Älskar någon?
Klart jag gör,mina barn såklart,och min närmaste familj! 




Inga kommentarer: