måndag 14 september 2015

Tv-bonde & rävar.

Måndag,en som för en gångs skull gått snabbt! Kom ihåg att vi började klo 10 imorse åtm. Tentade buskarna,och jag borde ha alla rätt,svenska namnen iaf! 
Efter det så skulle vi på en föreläsning. Känner ni till tv-programmet "hundra procent bonde"  ? Inte? Inte jag iallafall haha. Nåväl,iallafall var det Frank Erichsen som berättade om sin gård,samt demonstrerade hur man binder ihop kärvar. Intressant,men ibland fattade jag noll,eftersom han ju pratade danska. 

På väg hem var jag in till Expert och handlade en ny printer,så nu har jag möjlighet att printa material till mina skolarbeten. Såklart hittade jag till gallerian där i Stenhaga,så Lindex besöktes,Iittala outlet,H&M osv. Blev bråttom så jag sprang nog igenom mest,men fina plagg kom med hem från Lindex. Gotta love those foxes!


Ben visar tummen upp,för han fick en lillasyster igår! :) 





Inga kommentarer: