torsdag 24 september 2015

Nåjaa!

Torsdag,lite grå,trist sådan. Inte mig emot,eftersom jag har MASSOR som behövs göras här inne. Får jag något gjort? Nope. 

Igår var jag på språng hela dagen. Fick sist och slutligen en tandläkartid,så hoppade över skolan. 
Var till labben och tog prover från morgonen,sen vidare till Jeppis och inhandla nya skor till Elias. Kom hem med skor åt oss alla tre! Tyckte att jag (som haft sommarskor 2 år på vintern) behövde nya vinterskor! Såklart traskade jag igenom loppisarna också.

Efter det blev det att fotografera topeliusparken till ett skolarbete. Fint,men hur ska jag veta vad sorterna heter som de har där? Good luck with that. 

Sen då till tandläkaren. Visdomstanden har kommit för högt upp,och jag tuggar tydligen i tandköttet,därav smärtan och inflammationen. Fick penicillin,och en ny tid för tandutdragning. Hyyyi,inget jag ser fram emot. På kvällen var vi på utekväll/möte till Pelat.

Färgade håret igår också,så nu är jag i min vinterskrud hah,mörkbrunt. 

Nejps,nu får jag lyfta på röven och börja städa. 


Adjö. 








Inga kommentarer: