tisdag 29 september 2015

Stress!

Jag är ingen människa som tål stress,not at all

Nu har jag flera skolarbeten ogjorda,och fler kommer det bara. Deadline "någon gång under hösten",liksom jaha?! 

Istället för att verkligen sätta igång,och vara aktiv,så blir jag istället passiv och får ingenting gjort. Vet fan inte ens var jag ska börja. 
Jag hinner inte med någonting alls längre känns det som. Jag är vresig,stubinen är kort,och minsta lilla motgång gör mig gråtfärdig. Att kidsen har väldigt krångligt med sömnen nujust hjälper ju inte mig alls,då det är efter de somnat som jag verkligen skulle få något gjort. 

Ändå ångrar jag inte alls att jag sökt till denna utbildning,det är jätteintressant,och jag trivs super med mina klasskamrater. Måste försöka calm down,har ju ändå 2 år på mig. Vi är ju lika stressade allihop.

Annars då? Har ekat tomt här,har helt enkelt inte hunnit. På Torsdag ska jag på ett besök till en trädgård i Kaabi (skolarbete),och sen till hvc på ögonbottensfotografering. 


Ska skriva lite på grönsaksherbariet nu,sen domna bort i soffan. 


Comboloppis-uppmuntran


Aktiv studerande. 

Dyraste boken jag ägt,bahh. 

Inga kommentarer: