onsdag 1 februari 2012

Low

Värdelösa dag,värdelösa jävla liv. Ska det verkligen vara såhär??! Orkar fan inte ens stiga upp ur sängjäveln. Och hur jävla lågt får en människa egentligen sjunka?

Kallt så in i helvete är det också,bilen vägrar att starta. Success,eftersom jag ska vara halv 4 vid dagis och hämta Benjamin! Ska jag liksom gå med Elias under armen de antal kilometrar det är in till byn?!

Annars så är jag nu arbetssökande. Vill ha ett jobb NU så jag slipper stirra på dessa väggar!
Blir galen på riktigt. Har ju suttit hemma nästan 5 år!
Klart jag inte ångrar att jag varit hemma med barnen,men en vanlig vuxen människa behöver sysselsättning,man är inte gjord för att sitta hemma tror jag.

Skulle behöva komma bort ett tag tror jag.

Tur att jag har mina små grabbar iallafall,utan dem vet jag inte vad jag skulle ta mig till.

Hiding in this empty space,tortured by my memories,of what i left behind.

Inga kommentarer: