torsdag 29 december 2011

Snart.

..är det nyår. Liksom jaha? Alla ska ut och fira,här får vi sitta helt själva och deppa. Suck.
Vet precis hur det blir.
Har varit ett par rejäla SKITDAGAR nu tycker jag. Har inte orkat skriva alls..
Inget vettigt att komma med heller,så jag tvingar in en sånhär :


Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Eeehm,inte vad jag minns..

Höll du några av dina nyårslöften? Hade inga..

blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Jag själv blev ju mamma för 2:a gången,min syster fick sin 3:e.. Jessica fick nyligen sin 2:a.

dog någon som stod dig nära? Nääe

vilka länder besökte du?  Bara Sverige

är det något du saknat år 2011 som du vill ha år 2012? Jobb? Ett liv?


vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?  10.3 när min son föddes.

vad var din största framgång 2011?  Säg det.. Inget?

största misstaget?  Oj oj,finns många,men inget jag skriver här!

har du varit sjuk eller skadat dig? Har faktiskt varit rätt så frisk.. Inte i huvudet kanske men haha. Efter mitt snitt i Mars var jag ju "sjuk" förstås.

bästa köpet? Hmm,datorn kanske?

vad spenderade du mest pengar på?  MAT. Kläder åt mig själv,ungarna.. Räkningar..

gjorde någonting dig riktigt glad? Barnen förstås,är glad bara att får vara tillsammans med dem!

vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2011? Säkert något med Lady Gaga.

var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Inte gladare iaf.


vad önskar du att du gjort mer? Mer för MIN EGEN SKULL. Lever ofta efter andras önskemål och viljor..


vad önskar du att du gjort mindre? Varit orolig,gråtit kanske..


hur tillbringade du julen? Tillsammans med nära och kära,en perfekt jul!

blev du kär i år? Nej

favoritprogram på TV?  Har nog inte tittat så mycket på TV faktiskt,mest filmer..

bästa nya boken du läste i år? Har läst så otroligt många! Svårt att välja.

största musikaliska upptäckten? Inget faktiskt..

vad gjorde du på din födelsedag 2011? Satt väl hemma? Hade ju Elias som var nyfödd.

finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Skulle ha behövt tänka mer positivt,men det är svårt när det är så mycket skit omkring en.

hur skulle du beskriva din stil år 2011? SUNK. Mjukisbyxor,t-skjortor.. Mamma-sunk helt enkelt.

vad fick dig att må bra? Är booring,och svarar mina barn! Mitt liv kretsar ju kring dem.

vilken kändis var du mest sugen på? Uj uj,killarna i Twilight i guess ;) Fjortisvarning!

vem saknade du?  Många som jag trodde var riktiga vänner..

Inga kommentarer: