måndag 16 april 2012

Beroendeframkallande

Har ju som sagt börjat sälja lite ditt och datt på en loppis-sida på Facebook,och det är beroendeframkallande! Snart har jag sålt allt jag äger haha. Nå nej,säljer bara saker jag inte behöver!

50€ har jag nog skramlat ihop genom den sidan! Alltid något :) Köps ju alltid nytt ändå.

Ska till pappas och gräva på vinden,där jag har MASSOR med grejer som bara ligger och samlar damm. Kanske hittar något att sälja :D

Idag har vi varit till Bodil på kaffe,alltid lika trevligt ^^
Snart ska jag iväg till dagis och hämta Benjamin. Han hade väldigt tungt med andningen imorse,vet inte varför. Han har ingen förkylning nu,men hostar så han nästan spyr. Får ge astma-medicin och se om det hjälper. Han har ju inte astma,utan medicinen fick vi pga. hans hosta (som alltid kommer med förkylningar). Förkylningsastma? Finns det sånt?

Well well,kastar in lite bilder här tillsist..


Yellow bird

"Beställningsjobb" jag gjorde igår!

My baby boy <3

Sist men inte minst,ett HALLELUJA-MOMENT? Yes.

1 kommentar:

Ninozia sa...

Jag gick igenom förrådet idag också, man har no en del ti lägg upp när man börjar :P