torsdag 5 april 2012

Helgplaner?

Nu är det då påsk. Imorgon ska vi alla sitta och sörja Jesu död.. Eller? Nej,jag är inte troende,och jag bryr mig inte ett piss faktiskt.. Långfredag måste ju vara den längsta,mest söliga dag på hela året? Booring.

Blir väl kanske städdag imorgon då,skulle verkligen behövas! Eller så fixar vi till en hage åt Freya?
Får se.

Lördagmorgon sticker jag och Benjamin iväg till mammas där jag ska måla lillsyrran,syskonbarnen o. Benjamin till typ påskhäxor och katter..? Sedan kör jag väl runt dem då,så de får samla in godis till MIG. Hahah,nej,så evil är jag inte!
Vågar inte släppa Benjamin gåendes på någon väg så..

Jag har ju redan fixat till barnens stora påskägg som de ska få på Lördag :) Så har vi alltid gjort i min familj,så det för jag vidare till mina barn ^^


Benjamins ägg..
Elias får en likadan kyckling (med band i,som vibrerar) men inget godis förstås. Han får nöja sig med typ majsbågar & någon kaka :)
Han bryr sig ändå inte ännu.

Nåja,det var väl inte så mycket annat.. Ska hoppa i duschen nu,och vänta på att gubben kommer hem ;)

Hej!

Inga kommentarer: