måndag 2 april 2012

This & that

Passar på att klottra ner lite här nu när pojkarna äntligen somnat! Är ensam hemma med dom nu,så det blir lite halvstressigt när jag skulle behövas typ i 2 olika rum på samma gång. Nåja..

Kanske jag inte nämnt det här,men jag fick erbjudandet att ta över städningen på dagiset här i byn (där jag var vikarie för några veckor sen),så idag tackade jag JA.
Jag kommer att gå tillbax på hemvårdsstöd,och ha 2 timmar kvällsjobb. Så får vi se hur det går :) 11:e Juni börjar jag,och är ledig hela Juli haha. Vilken lyxig start! ;)


Klickade hem några plagg ikväll efter många om och men. Blir alltid så sparsam när jag har pengar haha?
Blev en kjol,2 toppar,Bh:n, 2 förvaringskorgar,och såklart något åt mina söner (jag skulle ju lägga pengarna BARA på mig själv,men i can't),blev en t-shirt åt Benjamin,och 2-pack shorts åt Elias :)

Har också suttit och spanat på massa tatueringar. Skissat lite eget osv.. Hade tänkt mig något åt dethär hållet?


Namnen ska vara i "snirklig" stil,finare skrivet förstås. Och runt stjärnorna ska det vara bredare svart kant.
Men först ska tatueringen på ryggen göras om.

What else? Bakade kladdmuffins ikväll med Benjamin. Han tyckte de såg ut som bajs,men jag vet inte? Goda var de iaf!

Jag vet inget mer,så hejdå!

Inga kommentarer: