söndag 1 april 2012

Typ helgen...

Äntligen är den slut.. 1:a April idag,men ingen har lurat mig ännu ;) Om jag förstås inte gått på något typ på facebook eller nåt haha.

Igår hade vi projekt Badtunna! Vi fick ta pappas gamla badtunna,för han har beställt en ny. Lite spännande var det,för vi var rädd att den skulle gå helt sönder innan vi hade den på släpet,men det gick i det stora hela bra! Lite gick den sönder upptill,men det blir laminerat,så det gör inget.


Var till mammas igårkväll också. Hon har också köpt badtunna,så det var bad på g där igår! Skulle fått lämna där och dricka öl och bada,men nej,jag åkte hem med Elias istället. Lika bra det :) Får ta det nästa gång ;)

Trots att vi haft minusgrader,och fått snö så hittade jag liv i blomrabatten! Wiiiuu!


Och min vackra påskblomma blommar också trots min vanskötsel.. :P

Håller på att vårstäda garderoberna för tillfället,har säkert 10-15 par jeans jag aldrig använder! Som nya är de..
Brände också upp mina trasiga favvojeans. Snyft.

Får fortsätta imorgon,har endast 2 sopsäckar kvar.. Phew..

Hej hej!

Inga kommentarer: