torsdag 12 april 2012

Todiloo

Torsdag dååee. Imorgon blir det kaffe hos Bodil,sedan lite partaj med syrran & Mariana som sagt,can't wait!

Har via en grupp på Facebook fått sålt flera klädesplagg,såna jag aldrig använt! Liksom,varför ha dem hängandes i garderoben när någon annan kan ha nytta av dem? :)

Så för att kompensera dem,så fick jag mitt H&M paket igår haha.



Skulle ha fått vara längre,men får sätta en svart längre topp under så fläsket inte syns ;)

Topp & randig kjol till mig,en t-shirt till Benjamin


Mitt paket från Adlibris kom också :)



Så efter att jag virkat Angry Birds klart,så blir det något projekt ur dessa :)

Grr,Elias vägrar att sova idag. 5 minuter har han sovit. Suck,och jag som tänkte leka aktiv och städa bilen,huset osv.. Nåja,sambon kommer ju hem snart..

Bye!

Inga kommentarer: