måndag 30 april 2012

Valborg.

..eller vappen eller fan och hans moster? Varför firas det egentligen? Bara en orsak till att dra huvudet fullt...?
Blir nog bara chill här,med mjöd & munkar! Ska väl på picknick imorgon med barnen.

Igår var det jättehärligt väder,så vi passade på att spendera dagen utomhus med Elias. Haha,är så komiskt att han plötsligt inte kan gå direkt man sätter honom på gräsmattan. Han står stilla som en stolpe! Annars kan han ju nästan springa. I sandlådan satt han bara och gapade efter grejer han ville ha,så fick jag hämta åt honom. :P

Min sötnos!
Var också till Loppis med syrran,samt till Jessicas. Fick se världens äckligaste spindel,jag har aldrig någonsin sett en sån förut!

IIIIIIIUUUU!



Idag blåser det så helvete,så orka vara ute? Har varit in till stan efter några tröjor jag köpt,samt till en klädinsamling med 2 säckar kläder. I have a heart after all! Man får ge kläder (såklart hela och rena) till ett loppis där intäkterna går till välgörande ändamål. Man känner sig liiiiite bättre iaf ;)
Ännu har jag rätt mycket spring idag. Eller hela veckan egentligen. Men hellre det än att bara sitta hemma och samla damm!

Glada vappen på er alla!!

Inga kommentarer: