tisdag 10 april 2012

Loppis!

I brist på andra aktiviteter så stack jag & Elias iväg till loppis för att fördriva lite tid.
Tycker stället har blivit sämre,men idag hittade jag lite faktiskt.

2 tröjor & en väska till mig,1 body till Elias,förvaringskorgar samt denna åt Benjamin :

En hattifnatt-handdocka för ynka 1,50 €. Vet en som kommer bli överlycklig imorgon när han kommer hem!
Den obligatoriska Jessica-kaffe-dejten blev det efter loppis!

Annars då? Blåser så utav helvete här för tillfället,tur vi inte har några träd runt huset!
Imorgon var det tänkt att jag och Mariana skulle ha Twilight-dejt,men det blev ändrade planer,så vad sjutton ska man hitta på då? Dör av tristess här hemma!

Nåja,senare imorgon får jag äntligen hämta hem Benjamin från dagis. Så blir det besök till min hemby som vanligt. Har några plagg som jag ska sälja där också :) Så får jag ge min lilla present till lillsyrran. Har en tendens att ofta ge presenter helt random till mina nära o. kära. EN fin egenskap har jag väl ?

Undrar annars var mitt Adlibris & HM paket lämnat? Hoppas de kommer imorgon!


Soffan nu,tjing!

Inga kommentarer: