fredag 20 april 2012

Fredags..gnäll?

GAH! Är jag inte halvt galen från förut så BLIR JAG DET NU!
Var till läkare med Elias igårkväll,och jepp,öroninflammation IGEN!
Liksom 2 veckor sen sist? Så nu har vi återigen en antibiotikakur.
Fick också en remiss till öronläkaren,så det blir antagligen rör eftersom han haft 4 inflammationer sedan November. Kanske skulle få ett slut på eländet?!

Har annars sprungit runt som en galen höna idag,hit och dit med en massa kläder,till apotek,butik,mammas,pappas..men nu är jag sist och slutligen hemma. Pojkarna har varit envisa ikväll mot vad dom brukar vara,ville inte sova alls. Men nu sover de?

Hämtade ut mitt Buzzador-paket också,MASSA mannapudding! Gott ;) Så om någon i min närhet vill prova så hojta till! Från 12mån. och uppåt.

Fick 10 såna :O

Säljer fortfarande bra mycket,mest barnkläder. Drunknar i dem,har så fruktansvärt mycket kläder!
Idag köpte jag (från en loppis-sida på FB) dessa 2 (för 2€ tillsammans) :


Blixten & Bärgarn,att ha på väggen. Benjamin blev så glad! :) 

Shoppa vid Apotek kan man tydligen också haha :


Är ju bara John Deere som gäller för Benjamin :)

Nu blir det Fredagsmys i ensamhet,och jag tänker inte kolla ut genom fönstret FÖR DET SNÖAR!!

Inga kommentarer: