onsdag 18 april 2012

Sad but true




Eftersom det finns folk som inte kan uppföra sig som folk tar jag bort möjligheten att kommentera anonymt. Sååo that's it.


What else? Jävla snöhelvete kom igår,och under natten har det kommit säkert 7 cm snö. Känns lite weird att blommor börjar blomma i rabatten och så kommer det massa snö? Jag vill ha vår nu !


Annars är det väl frid och fröjd,eller? Jag är fortfarande förkyld,inne på min 3:e vecka. Nu de senaste dagarna har jag blivit sämre. Suck. Båda ungarna hostar också som besatta.
Elias har plötsligt blivit riktigt snorig. Fick ju hoppa över hans vaccin senaste gång,nu igen är han ju sjuk. Suck!
Min loppis-försäljning går ju annars finemang! Igår fick jag hopskramlat 40 € på ett par byxor & glas! Wihii.
Fick också mera kläder sålda,så imorgon ska de levereras till stan :)

Brukar bli riktigt peppad att gå genom alla garderober osv när det blir vår,så kanske jag skulle börja? Sälja bort sådant jag inte behöver. Katching!

Hundfan har rymt ur hagen IGEN. Blir väl att jaga henne nu då sålänge Elias sover.


Me not lajki

Blev lite depp nu,skulle ha möjlighet att se Poets Of The Fall nu inkommande Lördag,men det ser ut att skita sig med "barnvakt". Sambon ska i jobb så..Andra ska bort över helgen osv.. Bajs! Jag VILL!


Bye

Inga kommentarer: