fredag 27 april 2012

Jag torkar ut.

Eller bloggen? Total bloggtorka.. + att jag haft en hel del spring de senaste dagarna. Har sprungit till posten och postat massa varor. Har sålt för över 100€! Igår var jag med syrran till stan och plockade loppisbordet fullt med kläder,böcker osv.. Hoppas vi får sålt något iaf,så vi inte behöver släpa hem allt!
Så var jag också och träffade 3 kvinnor som jag sålt till. Där fick jag 35€ ;)

Så har jag inhandlat lite också. Som damp ner i postlådan igår! Vet en liten fis som kommer bli överlycklig på Söndag när han kommer hem!

Betalade väl 7€ totalt för det,så det var inte så farligt !
Hittade en ny vårmössa till Elias igår också,den e så söt :D


Idag skulle de tydligen ha maskerad i Benjamins dagis,denna dräkt skulle han ha :P Som min mamma har gjort. Jag har själv haft den vid några tillfällen när jag var liten :)


Fredag då,skitväder. Det regnar & blåser,såklart när vi menade campa! Nåja,lite mysigt är det väl ändå,när man får ligga i husvagnen och höra på regnet. Får hoppas Elias sover bra där,är lite rädd att han kommer vägra sova. Och såklart,shopping är ju aldrig fel! ;)Då sover jag gärna 1 natt dåligt bara jag får shoppa haha!


Byee!

Inga kommentarer: