tisdag 28 augusti 2012

Crappin' my pants

Känner hur nervositeten smyger sig på.. Jag skulle behöva få pris för "Årets räddhare 2012"!
Sambon ska (högst troligt) iväg på björnjakt imorgon!! Långt bort åt helvete,Kuhmo eller vad det hette. Han är borta från Onsdag-Söndag,och det innebär att JAG ÄR HELT ENSAM I HUSET I FLERA DAGAR!
Usch,tycker det är obehagligt på något sätt,vet inte varför. Har väl för livlig fantasi i guess,+ att jag sett för många skräckfilmer. Dagarna är no problem,men när mörkret faller skiter jag ner mig om jag hör minsta lilla ljud i huset :P
Hundarna brukar ju skälla som fan också om de ser något skumt,så när de sätter igång och skäller springer jag i fönstrena som en yr höna haha :D
Nånej,det går nog bra :) Hoppas bara sambon kommer sig hem helskinnad,och inte blir uppäten av Nalle Puh.

På Lördag blir det antagligen så att Elias är med sin farmor,och jag sticker iväg på grillfest. Blir att bada i tunna och äta gott, samt dricka också hah :D Lämnar nog bort vinet this time!

Förkylningen börjar ge med sig tack och lov! Fick åka iväg efter Flixotide (astma-medicin) häromdagen,var SÅ skönt att äntligen få luft haha.
Lite rosslig hosta har jag kvar,men det går väl över.. Elias har också fått en släng av dethär,men verkar vara mildare åt honom?
Benjamin har klarat sig ännu,men sambon krasslar på han också.

Nu ska jag nog tvätta upp mig i väntan på sambon ;) Måste ju passa på att mysa nu när han åker iväg imorgon ;)

I brist på annat -lite oldie pics!




Elias i magen <3
aww,Benjamin <3

Inga kommentarer: