onsdag 29 augusti 2012

H&M

Jaha,där hade sambon åkt iväg till långtbortåthelvetistan! Han tog min bil,så nu får jag köra med hans bränsleslukare.
Måste erkänna att jag redan saknar honom.

Well,denna dag har väl sett ut som alla andra.. Min bror var så snäll så han hämtade Elias och hade hand om honom sålänge jag var i jobb. Tog hem Benjamin från dagis i samma veva (Jag jobbar på hans dagis alltså..),så stack vi till hembyn och hämtade Elias.. Tankade bilen,hämtade ett paket osv.. Hade massa paket i postlådan idag,i like :) Fina kläder! Nytt från H&M hittade hem till oss idag också ^^


Byxor,tröja och dynvar till Benjamin,och Angry birds t-shirt och nalle till Elias. Nallen blev poppis direkt :)



Lindex traktor-tröja från facebookloppis ^^ Fick hem en exakt likadan till Elias igår också!


Nya sniff-pyjamasen :D (fläckarna är från kameran)


Nu ---> en film :)

Puss hej

Inga kommentarer: