torsdag 16 augusti 2012

Seriously?!

Haha,tror jag allvarligt har shopping-problem. Kommer jämt hem med nya plagg till kidsen!
Idag var jag då till stan med Melissa. Lindex,Seppälä + 2 loppisar hann vi med ^^


Den orangea från vänster hade jag i postlådan idag,samt att jag hittade en likadan på loppis idag (sålde den),grön uggletopp till lillsyrran från loppis,stjärnmössor från Lindex & Seppälä,Orange ugglebody från Lindex,mumintröja från Lindex(sista de hade,blev endast 2,50€ :D) I mitten från loppis,och djungeltröja från loppis (hade en från förut,men sålde den )

Hih <3

Letade igenom hela Lindex efter "skogströjorna" men kunde inte hitta,så nu klickade jag hem dem från nätet!

Muminägget fick sällskap av snorkfröken :D

Hade hem Benjamin igår,och talade om vad han ville ha för mumingrej från Nådendal. Lilla my sa han,och vet ni vad jag hittade idag på loppis?! Jo,en Lilla My "nalle" :D Wihoo!

Haha,bloggen handlar bara om ugglor + mumin nuförtiden. Sorry!

Imorgon blir det partaj!

Hepp!

Inga kommentarer: