söndag 19 augusti 2012

Wtf is wrong?

Magaaaad,uteliv i Fredags då. Har nog blivit pensionär eller något. Drack vin,och runt klo. 21 spydde jag som en gris! Liksom wtf? Drack massa vatten,och åt typ en banan,men ändå spydde jag bara mer.. yäk. Låg och svällde i soffan en stund,så då blev det bättre. Massa folk var det såklart ute,men jag tyckte mest det var "gamlingar". Förfesten var roligast trots att jag inte mådde så bra haha :D
Efterfest blev det också,men gick väl och sova redan 4? Var inte bakis alls igår,skönt!
Bara helt jävla trött ,så jag och Elias somnade framför tv:n och sov 1 timme kanske..

blev lite bekymrad när jag mådde så blä i förrgår,och igår har jag bara typ lipat,liksom haha?! Kan inte vara möjligt!?


Ett halsband jag fick av Maana <3 Eller bytte några halsdukar/scarfar mot detta + ett armband!

Melissa & Ida





Blir nog att sticka iväg till stan idag.. And hope for the best..

Inga kommentarer: