onsdag 15 augusti 2012

Laalaalaa

Nynnar på denna :D

Partyhumör till max! I övermorgon ska jag ut ;) Annars då? Blev så sur imorse,hade ju tänkt åka till stan med Melissa,eftersom lönen ju skulle komma idag! Loggar in på kontot och konstaterar: INGEN LÖN?! wtf.. Ringde till ekonomikontoret ,och nej,jag var inte på någon lönelista tydligen.. Jobbar jag gratis eller? Det redde tack gode gud upp sig,och jag får förskott (lades som det fast jag har rätt till lön). Phew! Så imorgon sticker jag iväg till stan istället. Skulle vilja ha något nytt plagg till fredagen! Men we'll see. Var nyss till svärmor på kaffe,och plötsligt sitter det 3 kattungar TILL utanför! Gick ut och konstaterade att de åtm. var 6 stycken där under altanen. Liksom hur i helvete? Har sammanlagt nu bongat ca. 15 kattungar! Från olika kullar är dom ju. Hamnar att avliva dom,annars har vi inom några år 100 katter,inavlade och vafan.. Nu äntligen somnade Elias,så nu är det bara att vänta tills gubben kommer hem så jag får åka till jobb. Fönstertvätt på G,jiihaa!
<3
Haha,warpade mammas chihuahua :D
Nothing else then.. Bye!

Inga kommentarer: