fredag 3 augusti 2012

Freaky Friday!?

Herregud vilken dag. Steg upp typ 7,gjorde mig & Elias klara,och stack iväg till sjukhuset. Öronkontroll. Som jag gissade blev domen : "Vi avvaktar och ser". Phah,bara för att hans öron varit bra över sommaren. Kan slå vad om att han inom en månad har öroninflammation igen!
Nåja,det visar sig.

Efter det fördrev vi tid @ Prisma. Köpte lite åt Casper som btw fyller 1 år idag! <3 Sedan vidare till nya loppiset. Hittade inget där..
Så till storloppis,Elias var så gnällig så jag tänkte inte alls gå dit,men tur att jag gjorde det ;) Hittade nämligen ett påslakanset med UGGLOR för bara 3€ :) Samt några Lindex-tröjor till ungarna. Haha,har endast kläder från Lindex numera.Gjorde ett undantag vid Prisma,de hade ett 2-pack bodys för halva priset,blev 3 € :D 

Well,en snabb kaffedejt med Jessica blev det också :) Sedan hem,och vidare till jobbet. Är helt kaputt nu!

Iiiih <3 Påslakanet ser likadant ut :)


Även i postlådan hade jag grejs. Body till Elias,och en mumintröja till Benjamin :) OCH ett paket på posten. Har fanimej väntat 1 månad på att kvinnan ska skicka det (köpt på Muminloppis på FB),nu kan jag nästan förstå varför hon tvekat ;) Jag betalade 10 € för ett Muminpåslakanset. Och det visade sig ju såklart vara för stort för postlådan,så i postavgift blev det mellan 4-7 €? :D Billigt för mig,skit för henne!


Påslakanet är förstås lika :) Benjamin will love it! :)
 Dör lite,är så jävla trött! Bajs

Inga kommentarer: