torsdag 30 augusti 2012

I väntan på..

....varmvatten så blir det en sånhär.. I can already hear your glädjerops :D

Namn: Johanna Maria Sundvik
Ålder: 24
Längd: 1.60 (dwarfwarning)
Skostorlek: 40-41
Född: Eh,Jeppis BB
Bor: Jeppo
Gör just nu: Detta of course.. ? Annars sitter jag nog bara hemma med Elias,jobbar på äldsta killens dagis på kvällarna. Trivs ypperligt,men ska nog söka heltidsjobb småningom.

Vad är du rädd för: Hmm,spindlar! Och att någon i min familj ska dö.
Vad är du mest nöjd med hos dig själv: Jises,eehm,kommer fan inte på något.

Det roligaste jobbet du haft: Har inte haft många jobb hehe,men kanske när jag var i högstadiets storkök?

När tog du ditt körkort: När jag var 18.

När grät du senast: Idag.
När skrattade du senast: Idag..
Vem åkte du bil med sist: Med Elias.
Vad köpte du när du drog ditt kort senast? Bensin.
Vem åt du mat med sist: Elias
Vem sov du hos sist: Senast jag sov borta så sov jag hos Marianas,annars här hemma..
Vem sov hos dig sist: Elin kanske?.
Vad var du rädd för när du var liten: Mörkret,döden..
Vad ville du, som liten, bli när du blev stor: Veterinär eller Arkeolog.
Hur många gånger har du besökt ett sjukhus när du själv varit patient: Alltså inlagd? Då jag fick barnen,så 2 gånger.
Värsta smärtan du råkat ut för: Efter mina kejsarsnitt,kändes som att inälvorna skulle trilla ut! Och när jag tatuerade mig samt gjorde tungpiercingen..
Något som gjort dig riktigt glad i ditt liv: Mina barn såklart,bästa som har hänt mig!
Något som gjort dig riktigt förbannad: Krävs inte mycket haha :D
Dold talang: Bränna popcorn? Haha,nej.. Men när jag är hungrig kan jag göra märkliga ljud med magen,svårt att förklara :D Och så kan jag "vingla" med bara ett öga,alltså ett öga är stilla,det andra åker hit och dit haha :D
Vad finns oftast i din handväska: Plånbok, telefon,kamera,blöjor,cigg,burkmat..
Har du någonsin tagit eller provat droger: Nope.
Har du piercing eller tatuering: 2 tattoos & 3 piercings.
Vilket är ditt favoritplagg: Njaa,har nog inget..
Sämsta egenskap: Hmm,ska alltid få min vilja igenom,annars blir jag sur. Och så tröttnar jag väldigt snabbt.

Ord du använder för mycket: "Va satan"
Vem litar du mest på i hela världen: Mina föräldrar kanske? Eller Jessica :)
Hur många barn vill du ha när du blir stor: Har 2,så 1 till.
Favoritgodis: Dajm.
Vem ser du upp till: Ingen?

Inga kommentarer: