torsdag 23 augusti 2012

Crappy day.

Usch,antar att hösten är här? Ungarna är förkylda,och imorse vaknade jag med sjuk hals och snorig.. Har varken tid eller ork med detta. Skulle kunna sova dygnet runt känns det som. Vaknade väl 9 imorse,var uppe till 11 och sov sedan till 2?! Elias har säkert feber,så därför han också sover mycket..

Jag har tydligen gått ner 5 kg bara sådär,utan att ha lyft ett finger! Hah,bra det går åt det hållet och inte upp + 20 som vissa andra ;) (inte ens jag som påpekat det haha ;D)

Well. Annars inget nytt under solen väl? Eller jo,men det berättar jag inte här ;) Nu ska jag sluta flumma,och slänga mig framför tv:n.

Benjamin är så stolt över sin samling <3
Mera kläääädeer..
Snorig stackare :(
Don't jump of joy yet,i really know it ain't gonna happen ;)

Inga kommentarer: