fredag 24 augusti 2012

Snörvel..

Alltså puh. Brukar alltid mobba sambon att han blir som döende av en vanlig förkylning,men alltså denna gång har nog bomben slagit ner på mig typ.
Hör knappt något alls,hostar så det gör ont i ryggen & bröstet + att det smakar BAJS! Snoret rinner,stegring har jag osv..

Dessutom har jag varit ensam hemma med båda barnen (don't get me wrong,jag klarar av det hur bra som helst annars,men inte när jag är såhär förkyld). Tack gode gud har jag haft vuxet sällskap här i form av Jessica! <3
Trotsade min förkylning och stack iväg till loppis och fördrev lite tid förut idag. Hittade såklart en del..

Sedan hämtade jag Benjamin från dagis,bakade mockarutor,lagade mat,badade ungarna. Eller Jessica skurade upp Benjamin :D
Så lite duger jag till även om jag helst skulle mysa under täcket med en bok. Inte på tal om sånt när man har barn..


FÖRE vi mjölade ner oss :D <3

Hyllorna är snart fulla ;)


Min fjolla
Emil tröja till Benjamin :D
Äh,tror jag slänger mig.. Surrar i min skalle.

Hepp!

1 kommentar:

Unknown sa...

Jåå . He e sjitt när man e förkyld.