fredag 1 mars 2013

Again

Blev utmanad av melissa! Svarar bara på frågorna,orkar inte sända vidare fler gånger heh.

1. Vad hade du senast dåligt samvete över?

Ehhm,kanske att Benjamin aldrig får egen mamma-tid?

2. Fulaste namnet du någonsin hört?

Svårt att välja,finns många. Men Rutger,Hjördis,Brutus,Sverker,Urban :D

3. Ställer du gärna till med drama/är du en dramaqueen?

Ok,jag erkänner att visst gör jag det ibland. När jag är uttråkad haha.

4. Har du slocknat sittandes på wc-byttan?

Inte vad jag minns iaf haha.

5. Har du gjort något kriminellt någon gång?

Räknas fortkörning? :P Kör ganska ofta typ 20 för hårt haha,ooops.
Då jag var liten så snattade jag en godisstång en gång,men fick så dåligt samvete att jag gick tillbax med den :D

Skriver mer när jag kommit hem. Är i Jeppo för tillfället :)

Bye!

Inga kommentarer: