torsdag 21 mars 2013

Weirdo

Har en märklig känsla i kroppen idag.. Tror det är rent äckel. Fyfan. Har inte människor något samvete alls? 
Till skillnad från många andra så bryr jag mig om folk. Även folk jag kanske inte borde bry mig om..

Nåja,whatever. 
Benjamin åker iväg till pappas idag,bytte dag denna vecka. Så nu är jag och Elias själva tills imorgon på eftermiddagen. 
Fredag imorgon,inga planer alls. Känns tråkigt. Städning imorgon lär det bli,man vet ju aldrig OM man får besök ;)

Blir väl att knapra mer värkmedicin nu då. Helvetes nacke och axel!

Försöker få Elias att vila en stund. Han är annars redo att ta natten redan klo 18,om han inte vilar en stund.. Men får se.

Om han somnar tror jag att jag ska kolla färdigt på filmen jag började på igår. "Sometimes in April",handlar om de fruktansvärda folkmorden i Rwanda 1994. Usch!

Nothing more to say.


Inga kommentarer: