fredag 15 mars 2013

Therapy

Har hittat min terapi haha,mitt sätt att slappna av.. att rita alltså. 
Failures har det blivit mest av.,men jag visar upp dem också :P 



Fail,fan vad svårt att rita män!
Annars inget nytt.
Har bara suttit hemma och förmultnat. Det vanliga..städat osv..
Idag åker vi som sagt iväg med mamma och lillsyrran till stan. Har inga cash,så jag följer med som moraliskt stöd :P 
Ikväll för jag Elias till sin pappa,and the what? Kanske jag lämnar där jag också,får se. 
Utgång blir det knappast iaf. 
Kanske man skulle sova hela helgen? :P 
Somnade på soffan igår på dagen,och sov 2 timmar! Sålänge Elias sov alltså..
Kan inte begripa varför jag är så jävla trött hela tiden. 


Ut i solen
Nu ska jag surfa runt på frillor! Har önskat mig en "tid" till frissan till födelsedan,så får hoppas ;)

Inga kommentarer: