tisdag 12 mars 2013

En dag..

..var det en dag då ingenting hände,och det var denna dag. Gah,vilken sölig by. Finns absolut NADA att göra här. Typ skaffa en rullator och köra ikapp med åldringarna här? 
Har bara gjort det vanliga..disk,tvätt bla bla Arkiv X blahaa. 
Klottrat lite också sålänge Elias sov middag. 

Vet inte om han också mått illa..Inatt typ klo 5 kom han i min säng (händer aldrig annars),lade sig under täcket,rullade på och stånkade som bara vad. Väntade mig att han skulle börja spy eller nåt,men icke. Lade honom tillbaks i egen säng och där somnade han. Kanske en dröm han haft bara..

Jag fortsätter att må illa till och från,och nu börjar det bli riktigt irriterande. Urkh. 


Imorgon får jag hämta hem Benjamin :) Skulle behöva åka till stan också,men vet inte om jag orkar.. Kanske åker med mamma och syrran på Fredag istället? Om ingen kommer med andra förslag förstås ;)

Ja den ska va uppochner :D

Övaövaöva

Dog när jag bläddrade i Jotex katalogen. Dessa är fina! 
 


Nu blir det dusch,sedan film.. 

Bye!

Inga kommentarer: