torsdag 7 mars 2013

Ynk

Nu är jag rätt ynklig. Stegring,snorig,allmänt dåsig i bollen. Jag är inte att leka med när jag håller på bli /är förkyld :D Är så lättretlig och exploderar lätt,gråter åt minsta lilla. Hah. Såklart är barnen extra gnälliga när de märker att mamma är i obalans. Pörrfekt?

Trög dag annars,har bara lallat på med det vanliga. Tvätt,disk,plockat leksaker,kollat Mumin osv..Jag måste vara one of a kind som ÄLSKAR att plocka rentvätt och hänga våttvätt? :P

 Hämtade hem Benjamin från dagis och tittade in hos pappa en stund. Nu sover kidsen och jag spelar Songpop och Yatzy. Lajf! 

Imorgon sticker jag och Benjamin iväg till stan (igen),måste ha handlat lite till Elias kalas. Melissa och hennes son Jeremy ska vi träffa i stan :)
Elias får bråka med mommo sålänge! 





Inga kommentarer: