måndag 25 mars 2013

Hmm.

..Var väl min dag idag då? Nothing special. 

Kom nyss från Kaabi. Tanken var tom,så åkte dit på ångorna haha. Nå,fick ju tankat och köpt cigg. Elias slocknade i bilen,så han sover ännu. 
När han vaknar tror jag att vi ska städa ur bilen. På tiden,har inte städat den på hela vintern! Säkert ett 10cm lager med skräp i den :P

Imorgon åker vi iväg till Jeppis. Lite småshopping blir det! Ska köpa en present till Jeremy,ska dit på kalas imorgon också :)

Sitter som bäst och surfar på tyger och mössor.. Lillsyrran ville ha något fint tyg att sy en mössa av,men jag konstaterade att det blir dyrare att köpa tyg än en färdigsydd! 
Tror jag ska klicka hem en sånhär till Elias :

Från Maxomorra :)
Blev bortbjuden ikväll,men njää,tror jag avstår. Bäst så!



Inga kommentarer: